четвртак, 12. април 2018.

Nivea Q10 plus C dnevna i noćna krema + Nivea Urban Detox maska za lice


U Lilly drogerijama je akcija gde dobijate Nivea Q10 plus C noćnu + gratis dnevnu kremu. Cena paketića je 1290 dinara a uhvatila sam i akciju, gde se preko 1000 dinara dobija Urban detox maska i torba za kupovinu. Mislim da akcija za gratis masku i torbu, više ne postoji ali postoji akcija za noćnu + gratis dnevnu kremu, pa pogledajte jer se zaista isplati.


Nivea Q 10 plus C noćna krema dolazi u metalnoj tubici. Ima praktičan dozer na vrhu i može lepo da se aplicira proizvod. Sama krema je žućkasta, srednje gustine i predivnog mirisa. Brzo se upija u kožu i ostavlja je hidriranom. Namenjena je nezi kože sa prvim borama. Sadrži koenzim Q 10 i čist vitamin C. Oba sastojka su poznata po anti age efektu i podsticanju kože da proizvodi kolagen. Tubica je od 40 ml i dugo traje jer je potrebna mala količina.





Nivea Q 10 plus C dnevna krema dolazi u staklenoj teglici od 50 ml. Miris je predivan i podseća me na miris njihovog mleka za telo, koje koristim od osnovne škole. Krema ima zaštitni faktor 15 i odlična je podloga za šminku. Veoma mi je bitno da kreme imaju zaštitni faktor jer mnogi puderi nemaju SPF, pa kombinacijom se ipak štitim od štetnih sunčevih zraka. Kada je nanosim samostalno, lepo se upije i ne ostavlja film na koži. Ne sijam se sa njom a pruža mi potrebnu vlažnost.




Nivea Urban Detox maska mi je bila skoro u Wish listi i bila sam presrećna kada sam je dobila. Pakovana je u klasičnu tubicu, od 75 ml. Tubica je plastična i ima poklopac na zatvaranje. Iskreno, volim tube sa poklopcem na zatvaranje jer ne moram da gubim vreme i odvijam proizvod. Sam piling je blago zelene boje i ima u sebi piling čestice. Masirajući u kožu se vrši piling i podstiče cirkulacija kože. Drži se na licu najmanje 1 minut i ispere se vodom. Dopada mi se što može da se drži kratko jer je odlična kao priprema kože za šminkanje. Posle maske je koža vidno čistija i pomaže u borbi sa mitiserima. Pošto imam osetljivu kožu, lice mi se blago zacrveni od maske ali to je sasvim normalno sa proizvodima, koji rade piling.






Jako volim Nivea kreme i mnogo puta su mi spasile lice, kada je bilo u očajnom stanju. Prijaju mojoj koži i nahrane je. Znam da nekima smetaju njihove kreme ali ja nemam zamerke. Ovim proizvodima sam jako zadovoljna i kreme koristim svakodnevno. Masku koristim 1-2 puta nedeljno.


Preporučujem kremice svim ženama koje su oko tridesete godine, kao prevenciju bora. Maska je namenjena dubinskom čišćenju kože i mislim da je odlična za masnu i normalnu kožu.

Kako se vama dopadaju ovi proizvodi? Da li volite Nivea kreme? 

8 коментара:

  1. Sjajan post, draga moja. Mislim da se zaista isplati kupiti ovo na akciji, a drago mi je što si uhvatila dve akcije.

    Adda'sLife

    ОдговориИзбриши
  2. Veliki sam fan Nivea proizvoda od srednje škole, nije me još razočarala :). Ova maska mi se dopada, kao i noćna krema, ovo treće nisam probala još uvek , super recenzija :*

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam Niveu. Ove kreme deluju odlično. Super fotke! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post i divne slike! Tek sam sad naletjela na tvoj blog, i to preko instagrama. Pratim te na blogu i na instacu, nadam se da ćemo postati odlične bloger prijateljice :) Želim ti divan i produktivan dan!

    Happy But Mess

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post i proizvodi draga! Probala sam i preporučujem! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  6. Nivea je definitivno najpristupacniji brend :)
    Jedini problem je sto je vecina niveinih krema nekako mnogo masna za moje lice.
    Na mom blogu objavljen je giveaway, pa ako zelis prijavi se :) https://anastasijakostic.blogspot.com/2018/04/giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  7. Wonderful review, dear! Happy weekend!
    Hugs ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Od Nivea krema jedino onu najobicniju,u metalnoj kutiji. I da,spasava lice kada je u ocajnom stanju,slazem se. Masku sam probala i jako sam zadovoljna. Volim i njihov piling.

    ОдговориИзбриши