петак, 16. фебруар 2018.

Oriflame proizvodi za kosu, koje volim i koristim


Već dugo imam problem sa opadanjem kose. Posle trudnoće mi se stanje pogoršalo i rešila sam da se ošišam. Skratila sam kosu skoro na kratko i pojačala sam negu. Moja kosa je izuzetno tanka i svilenkasta. U suštini imam dosta kose ali se to ne vidi jer je dlaka tanka. Kad vežem kosu, dosta je rep tanji nego inače. Primetila sam da tamo gde stalno vezujem rep, kosa mi je ređa. Verovatno je to posledica toga jer dosta zatežem kosu i opterećujem je težinom ostalog dela kose.


Kada sam se učlanila u Oriflame, čula sam za liniju Neoforce, koja je namenjena opadanju kose i sadrži matične ćelije biljaka, sistem za revitalizaciju i 6-gingerol. Ojačava kosu za 3 meseca, usporava opadanje i podstiče njen rast. Sadrži šampon, tonik i sprej za jaču kosu. 


Šampon sam kupila pre nekoliko meseci i koristila ga tokom svakog pranja. Na pumpicu je, ima 200ml i sporo se troši. Lepo zapeni pa nije potrebna velika količina. Posle nekog vremena sam primetila da mi raste nova kosa i one male dlačice, koje sve nerviraju. Tada sam shvatila da šampon zaista radi. Rešila sam da probam i tonik za ojačavanje kose i produžavanje njenog životnog ciklusa. Koristim ga ujutru i uveče. Naprska se direktno na koren kose. Ređe je formule, pa ne otežava dodatno kosu.


Nadam se da za nekoliko meseci mogu da kažem da mi je i tonik dodatno pomogao i da će kosa da mi se vidno ojača i progusti.
Sastav šampona i tonika, pogledajte na slikama. 




CC krema za kosu sa omega kompleksom i 6-gingerolom. Ojačava kosu, čuva boju, štiti od toplote, daje mekoću i sjaj... Deluje na 10 problema, sa kojima se mi žene najčešće susrećemo. Veoma je gusta krema pa je ja nanesem na dlanove i onda utrljam u kosu. Lepo se rasporedi i zagladi krajeve. Nekad je nanosim na mokru a nekad na suvu. Nema razlike i ne otežava kosu. Volumen ostaje isti a kosa je vidno mekša i lakše se češlja. Ima 150 ml i traje zaista dugo. Potrebna je mala količina za celu kosu. 


Sastav CC kreme pogledajte na slici ispod.



Pošto volim ravnu kosu, često se peglam ili držim kosu vezanu. Ne volim da mi je kosa čupava i da mi lete dlake na sve strane. Nisam nikad probala proizvode za zaštitu od toplote pa sam rešila da probam Heat protect sprej za kosu. Štiti kosu od toplote i čak do 230 stepeni. Obogaćen je keratinom i ima jačinu 2. Na to nisam obratila pažnju pa kad sam prvi put naprskala, kosa mi je ostala ravna i nije mrdnula a onda sam ukapirala da je ovo i lak za kosu i sprej za zaštitu od toplote. Takođe sprečava da se kosa elektriše.


Sprej je redak, kao voda i ne otežava kosu. 
Sastojke pogledajte na slici ispod.


Pošto se redovno peglam, mogu da kažem da mi kosa nije oštećena i da mi izgleda zdravo. Redovno je negujem i zadovoljna sam kako ona sad izgleda ali nastavljam sa negom. 


Svi proizvodi su jeftini i koštaju par stotina dinara. Pratite akcije, jer su stalno na nekom sniženju. 
Da li ste vi probale neke od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?

1 коментар: