четвртак, 20. април 2017.

Maybelline Fit me! Matte+Poreless puder



Najzad je Fit me puder stigao i kod nas. :) Namenjen je za masnu i problematičnu kožu. Formula koja kontroliše sjaj i čini pore manje vidljivim. Dostupan je u 6 nijansi. Redovna cena mu je između 700 i 800 dinara ali često je na sniženju od oko 500 dinara, koliko sam ga i ja platila.


Ima 30 ml i moja nijansa je 120 Classic ivory. Nijansa mi potpuno odgovara. Kupila sam puder pre oko mesec ipo-dva i tada mi je bila za pola nijanse tamnija ali sada mi je ok.


Puder je tečan, lako se razmazuje i koža ga brzo upija. Na licu ostavlja mat efekat i lepo zagladi pore. Deluje prirodno i traje dugo na licu. Jedan sloj daje srednje prekrivanje ali moguće je nadograđivanje. Dva sloja daju jače prekrivanje. Nije težak i ne osećam ga na licu. Ne daje efekat maske. 


Moje lice je problematično, sa proširenim porama i masnom T zonom. Oduvek mi je trebao puder sa bar srednjim prekrivanjem i mat efektom. Nikad nisam volela pudere koji daju svež i mokar izgled koži. Možda mat puderi ne deluju prirodno ali se bar ne sijam kao tepsija sa njima. :)

Moje lice bez pudera: 


Jedan sloj pudera:




Dva sloja pudera:



Puder je postojan na licu i traje mi ceo dan, ako ga matiram. Bez matiranja mi traje 4-5 sati i posle toga mi se prosija T zona. Nije mi iritirao lice i nije mi izazvao dodatne bubuljice.
Nanosim ga uvek prstima jer se brzo suši pa je potrebno da se brzo radi sa njim. Probala sam sa četkom da ga nanosim ali mi se više sviđa kako na mom licu izgleda kada se nanosi prstima. 
Ovaj puder mi se baš dopada i preporučujem ga svima sa masnijom kožom. Osobama sa suvom kožom ne bi odgovarao jer bi isticao suve delove. 

Cena je više nego povoljna a kvalitet je odličan. Da li ste vi probale ovaj puder? Kako se vama dopada?

16 коментара:

  1. Izgleda baš lepo, čim potrošim svoje biće na listi za kupovnu.)

    ОдговориИзбриши
  2. Čula sam dosta hvale za ovaj puder i htela sam da ga kupim sve dok nisam saznala da ne odgovara suvoj koži kakva je i moja.Baš ti lepo stoji. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Poste tliko procitanih recenzija o ovom puderu zao mi je sto imam suvu kozu i ne mogu da ga isprobam :)
    Odlicana recenzija, kao i uvek :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) nemoj da isprobavas jer ce dodatno da ti isusi :( nadamo se da ce da izbace slican puder i za suvu kozu :)

      Избриши
  4. Nisam probala Fit me, ali cim sam saznala da dolazi kod nas jednostavno sam htjela da ga probam, i vjerovatno cu ga i probati samo da bih dala svoje neko blogersko misljenje :) Ali , meni je Catrice HD nezamjenjiv.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj ga, odlican je :) probala sam njihov kameni puder i bas sam zadovoljna :) <3

      Избриши
  5. U look good in this shade but for me it will be too dark...

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican je za devojke koje nemaju probleme na licu i super je za svaki dan! Ja ga obozavam zaista <3

    ОдговориИзбриши
  7. Skoro sam kupila ovaj puder i stvarno je odlican, bas sam zadovoljna..odlicna mu je i tekstura i dobra prekrivenost i ujednacenost sa tenom.. potpuno kao da nemas puder... <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Nikako da ga probam jer imam zalihe pudera kod kuce a bas me privlaci 😁

    ОдговориИзбриши