уторак, 31. јануар 2017.

Noviteti-lakovi,šminka i parfemi + poklon :)

Dobrodošle :)

Danas predstavljam brdo lakova koje sam kupila u poslednjem periodu i nešto od šminke i parfema. Kupovala sam od devojaka, koje prodaju šminku dosta jeftinije nego što su cene u radnjama i sve je original. Kao što sam u prošlom postu naglasila, ja sam izričito protiv kopija bilo da su kopije Naked, Too Faced ili kopije Vichy, Max Factor, Maybelline...Videla sam da se kopira i dosta jeftinija šminka i kozmetika pa i lakovi za nokte tako da budite veoma oprezne.


Sve lakove sem Zoya sam kupovala od Andrijane88 sa sajta Šopingholičarke, od Sandre sa Facebook profila Sandre Sminke i Milane sa sajta Moje krpice ( njen profil se zove NeverOddOrEven). Andrijana donosi robu iz Nemačke a Milana iz Norveške i možete da poručite, kao što sam ja lakove. Svi Essie lakovi kod njih koštaju od 350 do 400 dinara. Essence i Maybelline lakovi kod Andrijane koštaju po 100 dinara. Rimmel lak sam dobila na poklon, tako da njegovu cenu ne znam.


Zoya lakovi su naručeni sa Ultra sun sajta. Sada su Zoya lakovi na sniženju, klasični su 359 dinara a mat lakovi i  Pixie dust 399 dinara.


Avon parfeme obožavam i njihov Ultra sexy pink je moj omiljen parfem. U aktuelnom katalogu su parfemisani sprejevi 399 dinara i nisam mogla da odolim. Versace Yellow diamond intense sam dobila na poklon za Novu godinu pa ne znam cenu. Prelep osvežavajući miris. 


I na kraju šminka. :) Sem Avon baze za senku, koja je bila na sniženju i morala sam da obezbedim rezervu sva ostala šminka je od Andrijane. 


I na kraju moj poklon za neku od vas za Dan zaljubljenih :) 
Manhattan puder u broju 83 Warm sand je za neku od vas :) 

Sve što treba da odradite je da:
- podelite ovaj post na Facebook-u, opcija javno
- da lajkujete Facebook stranicu Lepojkica i mama
- i da u komentaru na Facebook-u ispod ovog posta označite dve osobe.

Igramo se do nedelje 12. februara. Srećno svima :) 




4 коментара:

  1. Pa Iko ti hoćeš mene da ubiješ sa ovolikom količinom essie lakova, pa ovooo je ljubav! Znači devojke su proverene kao i njihova roba? Definitivno bih onda uzela essie lakove :D Hvala što si podelila sve informacije sa nama! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah ja sam bolesnik za njihove lakove :D Jesu, super su devojke i roba je original :) nikad nisam imala problema :* :* :*

      Избриши
  2. Koleko lepote u jednom postu. :) Pravi raj za oči. :)

    ОдговориИзбриши