среда, 25. април 2018.

Potrošeni proizvodi #9


Ponovo se nakupilo dosta proizvoda i vreme je za ovaj post. Neke proizvode nisam uspela da potrošim pa im je istekao rok a neke sam slistila do kraja. :)


Garnier Pure Active je jedna od mojih omiljenih umivalica. Odlično očisti kožu i pomaže u borbi sa nesavršenostima. Sve preporuke. 
Loreal Pure Clay je umivalica na bazi gline i ne dopada mi se što koža posle nje ne škripi. Lepo ona očisti kožu ali mi se mnogo više dopada njihova pena za umivanje. O Loreal proizvodaima sam pisala u ovom postu. 
Balea micelarna voda je odlična za svoju cenu. Moja omiljena je definitivno Eucerin micelarna ali je dosta skuplja. Kada se uzme u obzir cena i kvalitet, ima moje preporuke. 
Nivea Hidrante anti-arrugas krema za područje oko očiju je odlična i dugo sam je koristila. Nažalost, nisam uspela skroz da je potrošim i istekao joj je rok. O njoj sam više pisala u ovom postu.
Oriflame NovAge True perfection krema za područje oko očiju mi se takođe dopala. Nešto je ređe teksture ali ima kuglicu pa je opravdano. Lepo hladi i osveži kožu. 
Estar Eye gel i Facial drops serum nisam uspela da potrošim ni do pola. Koristila sam svakodnevno ali pakovanja su dosta velika. Kreme za područje oko očiju ima čak 50ml. Koristila sam je uveče i to je najbolja krema, koju sam probala. Serum sam koristila ispod kreme ili ispod baze za puder. Na vodenoj je bazi i ne ostavlja nikakav film na koži. Pomaže u hidrataciji kože. O njima sam pisala u ovom postu. 
Nivea trake za mitisere sam hvalila i neću više o njima. Stalno ih koristim i najbolje su koje sam probala. 


M beauty maske su bile jedne od mojih omiljenih dok nisam probala Korejske maske J luna. O njima sam pisala u ovom postu. Postoje ukupno 9 i jako su kvalitetne. Ove sam uspela da potrošim do kraja a u kupatilu mi stoje otvorene ostale maske i čekaju svoje drugo korišćenje. 


Balea Melone gel za tuširanje ima miris dinje, iako je nacrtana lubenica. Nisam ljubitelj dinja, ali miris je jako lep i nije jak. Njihovim gelovima sam jako zadovoljna i za tu cenu ne može bolje. 
Oriflame Swedish spa piling sam jedva potrošila jer ima miris na alge a ja to ne volim. Sam piling je odličan ali miris sam teško podnela. Problem je taj što je sam miris jak i ostaje na koži a kupatilo satima miriše. Ko voli takve mirise, neka proba. 
Oriflame Incredible krema sa silicijumom je bila jedna od mojih omiljenih krema ove zime. O njoj sam pisala u ovom postu. Uspela sam zatvarač da slomim jer sam je svuda vucarala sa sobom. 
Essence parfem sam naručila od Andrijane sa sajta Šopingholičarke i ako ga ima i dalje u ponudi, kupujem sigurno. Predivan, prolećni parfem sa voćnim mirisom. 
Loreal Elseve Arginine resist x 3 sprej za kosu sam aktivno koristila godinu dana. Pošto je odavno otvoren a malo proizvoda je ostalo, rešila sam da ga bacim. Odličan proizvod, koji pomaže da se kosa lakše rasčešlja i oblikuje. Ne otežava i ne masti kosu. 
Biomelem šampon sam recenzirala u ovom postu. Divan šampon i sigurno ću ga koristiti ponovo, čim potrošim zalihe šampona. :) 

I to je to i od ovih potrošenih proizvoda. Da li ste nešto koristile i kako vam se dopalo?

1 коментар:

  1. Post je zaista sjajan.Jako je detaljan-vidi se da si ulozila puno truda u njega.Samo tako nastavi :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши