среда, 4. април 2018.

Mark piling - kafa i kokos


Voliš miris kokosa? Hmm, već vidim, biće to ljubav na prvi dodir. Jedva čekam da me osetiš i da te dodirnem...
Zovem se MARK - "apsolutno tvoj" novi piling od kafe za lice i telo . Dozvoli mi da dam tvojoj koži sve što joj treba. Nisam tu zbog lažnih obećanja. Želim da tvoja koža bude glatka, zdrava i lepa. Pomažem suvoj i problematičnoj koži sklonoj aknama, čistim pore, hidriram i uspešno se borim protiv celulita!    
Zašto kafa? Razlog je vrlo jednostavan. Ako tvoje telo budi iznutra, zašto ne bi mogla i spolja? :) Bez pardona će se pobrinuti za tvoju kožu. Učiniće je mekom i glatkom. Probudiće je i otkloniti sve njene nedostatke.   
Ne sadržim konzervanse. Hemiju izbegavam u širokom luku. Svi moji sastojci odišu kvalitetom i potpuno su prirodni. Ne želim da krijem da se ponosim time. U sebi sadržim najkavlitetnija zrna kafe robuste pomešana sa smeđim šećerom. Tu su još i morska so, vitamin E, bademovo, organsko kokosovo i prirodno eterično ulje.
Kako da me upotrebiš?
Nanesi me na svoje vlažne i nežne dlanove. Dovoljno je sasvim malo mene na njima i uživanje može da počne. Kružni pokreti i lagana masaža. Poseban fokus stavi na problematične zone tvoje kože. Možeš me upotrebiti i na licu i celom telu. Dovoljno je samo pet minuta mog rada i možeš isprati svoju kožu.  
Od čega se sastojim?
Kafa ...  Visoka koncentracija kofeina iz najfinijih zrna kafe robuste poboljšava cirkulaciju i uklanja toksine iz tvoje kože. Treba da znaš da je kafa izvor antioksidanata i kao takva čuva tvoju kožu i sprečava njeno starenje.  
Bademovo ulje... hladno ceđeno bademovo ulje ima visoke umirujuće i regeneracione učinke. Zahvaljujući visokoj koncetraciji vitamina A, E i D hrani i hidrira oštećenu kožu čineći je mekom i glatkom
Kokosovo ulje ... čisto prirodno sadrži obogaćene i masne kiseline koje omekšavaju i hidriraju kožu bez začepljenja pora.
Smeđi šećer i morska so ... oslobađaju kožu raznih prljavština i mrtvih ćelija. Čiste pore i stimulišu protok krvi. 
Vitamín E ... ovaj 100% prirodni vitamin  je veoma jak antioksidant  koji  poboljšava strukturu tvoje kože i ujedno je štiti  od raznih negativnih uticaja okoline. 
Dovoljan je jedan dodir ;) MARK-ov naravno ;)


Pošto je moja koža mešovita i problematična, redovno koristim pilinge. Jednom, do dva puta nedeljno koristim piling na licu i celom telu. Ljubitelj sam grubljih pilinga i vidljivih čestica. Iako je moja koža i osetljiva, meni enzimski i blagi pilinzi ne očiste lepo kožu. Volim osećaj mekoće i čiste kože a to mi Mark piling pruža. 
Dolazi u pakovanju od 200 grama i praktično se zatvara. Sam piling je gust i suvkast, sa vodom se lako nanosi na kožu i lepo se razmazuje. Napravljen je od prirodnih sastojaka i najkvalitetnije kafe. Sem kafe, tu su bademovo i kokosovo ulje, smeđi šećer, morska so i vitamin E. 
Miris je veoma prijatan i jak. Ko voli kokos i kafu, sigurno će mu se dopasti jer miriše celo kupatilo.


Potrebna je mala količina za celo telo. Stavim pola šake proizvoda, dodam malo vode i trljam kožu. Lako se ispira i koža je izuzetno mekana. Miris ostaje na koži, kao i osećaj mekoće i čiste kože. Mark-a koristim i za usne, lepo skine suve delove i ne iritira.


Mark je trenutno na popustu i košta 1299 dinara. Možete ga naći na sajtu Mark scrub Srbija. Sajt je jako lepo urađen i sve je lepo objašnjeno. Sem ovog pilinga, možete da nađete i piling sa citrusima, sa zelenim čajem i jojobom, originalni piling, čokoladom i pepermintom. Postoji i piling za muškarce, kao i poklon pakovanja i proizvodi za usne.




Da li ste probale Mark-a i kako vam se dopada? Meni se jako svideo i definitivno ću da probam još njegovih proizvoda. Opravdava cenu jer dosta dugo traje i radi odličan posao. Sa malo kojim proizvodom mogu da očistim kožu, kao sa ovim pilingom. Sve preporuke ima od mene.

3 коментара:

  1. Dosta sam citala o ovom pilingu I izgleda predivno, simpaticno je sto su objasnjenja napisana u prvom licu, kao da piling govori :). Super post! :D
    http://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. I sama sam upoznata sa ovim proizvodom i obozavam ga, tako da mi je drago da cujem i tvoje misljenje. Divna recenzija draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala, ali čini se da je odličan! ♥
    Fotografije su divne! *_*

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши