субота, 28. април 2018.

Essence Girl squad


Essence nove kolekcije su me oduševile i uživala sam testirajući proizvode. Kolekcija Girl squad je već dostupna u Dm-u a Wood you love me stiže u Lilly drogerije. Sve proizvode možete da pogledate na Essence sajtu. 

Danas vam pišem o Girl Squad kolekciji a u sledećem postu o Wood you love me?


Iz Girl squad kolekcije sam dobila četkice i stikere za nokte. Četkice su prelepo dizajnirane i svaka nosi poruku. Imaju oblik ženskog tela i svaka je "obučena" različito. Preslatko i originalno. Ovo su najlepše četkice u mojoj kolekciji i definitivno ću pazariti još neku. 


U kolekciji ima ukupno 9 četkica :
Blending četka - 279 dinara
Angled Smokey eye četka - 319 dinara
Eyeshadow četka - 279 dinara
Brow and liner četka - 279 dinara
Define&fade lip četka - 279 dinara
Face perfector četka - 529 dinara
Četka za hajlajting i konturing - 529 dinara
Četka za korektor - 449 dinara i 
All rounder cream četka - 469 dinara. 


U ponudi su još Make-up torbica, čija je cena 419 dinara i pomenute Nalepnice za nokte i stiliziranje, sa cenom od 169 dinara.



U pakovanju ima 44 nalepnice i sve su posvećene ženama, buntovnicama. Ulepšaće svaki manikir i traju na noktima do skidanja laka. 





Face perfector četka

Ova četkica je savršena za rumenilo. Lako nanosi proizvod i lepo blenda. Nije ni gusta, ni retka, već taman koliko treba. Imam problem sa četkama jer su neke ogromne i guste pa nisu precizne i bukvalno zalepe proizvod na lice. Može se koristiti i za bronzer ali ja preferiram koso sečene četke, tako da moram da pazarim kosu četku iz ove kolekcije. :) Brzo se suši i lako se pere. Ni sa jednom četkicom nisam imala problem oko pranja. Niti su ispadale dlačice, niti su puštale boju.





All-rounder cream četka

Gusta i koso sečena četka za nanošenje kremastih proizvoda. Odlična je za korektor jer daje veću pokrivnu moć. Ko voli da nanosi puder četkom, verujem da će biti zadovoljan jer lepo blenda proizvode. Lično, ne umem četkama puder lepo da nanesem pa za to koristim prste ili blender. Dopada mi se to što je iskošena pa može lako da se rukuje sa njom. Najviše mi se dopada za korektor ispod očiju i za to je koristim svakodnevno.





Eyeshadow četka

Klasična četkica za nanošenje senki. Lepo je urađena i fino hvata proizvod. Ne raspršuje senke i ne stvara linije. Oblog je vrha i pljosnata je. Jednostavno se radi sa njom i cena joj je baš povoljna.





Brow and liner četka

Četkica za obrve ili za ajlajner. Mala je, tanka i od čvrste dlake. Lako se radi sa njom i izuzetno je precizna. Odlična je za kremasti ajlajner ili senke za obrve. Pošto je precizna, lako mogu da se docrtaju dlačice i dobije se prirodan look. Takođe, ima lepu cenu. 



U suštini sve četkice su povoljne, kao i svi Essence proizvodi. Najskuplja četkica košta 529 dinara, što nije mnogo za četkice jer traju godinama. Jako sam zadovoljna svim četkicama. Nalepnice za nokte su preslatke i ima ih dosta u pakovanju.

Kako se vama dopadaju ovi proizvodi?

3 коментара:

  1. Hvala, taman mi treba par cetkica! Da ne lunjam i trosim pare uzalud, cene su extra a verujem da vrede ipak vise od toga :) Milena Bekovac

    ОдговориИзбриши
  2. Jaooo Ikoo pa umreću od ove lepote majke mi <3 Tražila sam danas četkice ali u Dm-u u Avivu ih još nema, u tri lilija sam gledala isto nema... moraću da vidim da se raspitam u kojim većim radnjama ih ima :) Jedva čekam da ih lupim prelepe suuuu. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Siper post. :)
    Mnogo mi se sviđaju te četkice, preslatke su.
    Hvala ti na preporuci.
    Želim ti prijatan dan. :)

    Q&A: Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши