четвртак, 15. март 2018.

L'oreal proizvodi za čišćenje lica - Pure Clay gelovi za umivanje i maske, Sublime Fresh pena za umivanje


Mnogo puta na blogu sam pominjala Pure Clay maske za lice ali nikako da im posvetim poseban post i detaljno ispišem moja iskustva. Maske koristim oko godinu dana a pre nekoliko meseci sam pazarila i Pure Clay gelove za umivanje i Sublime Fresh penu. O peni sam slušala toliko lepih reči i mogu da kažem da ne diže džabe toliku prašinu jer je stvarno odlična umivalica. 


Maske koje imam i volim su Glow maska, to je siva i Exfo maska, to je maska boje cigle. Obe u sebi sadrže pročišćavajuće gline i pomažu u borbi sa nepravilnostima. Godinama unazad sam izbegavala glinu jer sam imala veoma loša iskustva. Maske na bazi gline, a posebno zelene gline su mi se uvlačile u proširene pore i nikako nisam mogla da ih isperem sa lica. Pore su mi bile popunjene i mnogo je ružno izgledalo. Sa ovim maskama to nije slučaj, već lepo očiste kožu i ostavljaju pore sužene a kožu čistom i mekom. 
Siva maska je srednje gustine, lepo se nanosi i moja je omiljena maska. Za nekih 10-ak minuta se osuši i lako se skida sa kože. Koža je posle toga očišćena i matirana. Maska ima blag miris gline. 
Maska boje cigle je maska za eksfolijaciju i sadrži sitne piling čestice. Veoma je gusta i nanosi se tako što se utrlja u kožu i ostavi da se osuši. Treba biti pažljiv jer čestice mogu da iritiraju kožu ako se grublje trlja u kožu. Ima jači miris ali je prijatan. Koža je vidno čistija. Obe maske dolaze u staklenim teglicama po 50 ml i traju mesecima.


Sublime fresh pena je moja omiljena umivalica. Koristim je za umivanje ali i za skidanje šminke. Sa dve pumpice skinem potpuno šminku sa lica, čak i maskaru. Ne iritira mi područje oko očiju pa skidam i maskaru ovom penom. Ima prijatan miris i praktično pakovanje. Koža je očišćena i meka. Ne sadrži sapune ni alkohol pa ne može da šteti koži. I na samom pakovanju piše da je namenjena za lice i oči pa verujem da neće da iritira mnoge tipove kože. Mada je naglašeno da je za normalnu i kombinovanu kožu pa preskočite ovaj proizvod ako imate suvu kožu. Moja je kombinovana i osetljiva i ovaj proizvod mi potpuno odgovara. Ima 150 ml i dugo traje. Često je na sniženju u drogerijama.



Sledeća dva proizvoda su Pure Clay gelovi za umivanje. Moram da priznam da su mi manje omiljeni od Sublime Fresh pene ali lepo očiste lice. Dolaze u tubicama od 150 ml.


Gelovi koje imam su sa 3 vrste gline i sa eukaliptusom, odnosno crvenim algama. Veoma su gusti i slične su strukture kao maske. Malo teže se ispiraju sa kože baš zbog same gustine. Gel sa eukaliptusom ima blag miris a gel sa crvenom glinom ima identični miris kao Exfo maska. Oba gela su namenjena čišćenju kože i eliminaciji sebuma. Koža je posle umivanja čista ali ne škripi, kao što mi se dešava sa penom. Iskreno, volim osećaj škripanja kože jer sam sigurna da je sva suvišna masnoća odstranjena. Dobri su proizvodi ali sam više oduševljena maskama i penom. 


Da li ste vi probale ove proizvode i kako vam se čine?

1 коментар:

  1. Interesantni proizvodi. Ni jedan od spomenutih nisam isprobala, ali mi se dopada kako si nam ih predstavila!

    Visit my blog, Malefica

    ОдговориИзбриши