среда, 7. фебруар 2018.

Favoriti 2017.godine-kozmetika



O favoritima 2017.godine-šminka i lakovi za nokte sam pisala u ovom postu. Ostali su proizvodi za lice i telo, koji su zaista vredni pažnje i koje sam volela i koristila tokom cele godine. 

Proizvodi za lice 


Proizvoda za lice imam najviše i tu sam svrstala i proizvode za usne i depilaciju.
O Balea kapsulama za lice sam pisala već i zaista dosta pomažu u hidrataciji lica. Veoma su povoljne i za nekih 150 dinara, dobijate 7 kapsula. Dolaze u raznim verzijama, protiv starenja, sa maslinovim uljem, za hidrataciju...  
Garnier umivalice sam koristila kao tinejdžerka i bile su mi baš dobre. Prošle godine sam se vratila njima i shvatila zašto ih toliko volim. Lepo očiste lice a ne isušuju, pomažu u sprečavanju bubuljica i mitisera. Dopada mi se i to što su proizvodi na pumpicu, pa se lako dozira proizvod. 
The body shop losion za čišćenje lica sa čajevcem sam kupila kada sam čula da ga hvale mnoge blogerke. Zaista lepo očisti lice i pomaže u prevenciji bubuljica. Nažalost, ne znam gde može da se kupi pošto sam ga naručila sa interneta. 
La roche posay Serozinc smo svi željno iščekivali. Jedva sam čekala da dođe u moju Lilly drogeriju i uvek je bio rasprodat. Kada sam ga najzad upecala mojoj sreći nije bilo kraja i prskala sam se u kolima do kuće. :) Obožavam njihovu termalnu vodu pa sam znala da će mi i ovo odgovarati. Pomaže kod crvenila, masne kože i bubuljica. 
Caudalie Beauty elixir sam koristila pre nekoliko godina i mnogo sam volela ovaj proizvod. Čim sam ga videla na Lilly sajtu, naručila sam ga. Osvežava kožu i pomaže mi pri sužavanju pora. 
Nivea tračice za mitisere obožavam i to su najbolje tračice na svetu, kao i Mbeauty maske. Obožavam ove proizvode i uvek ih kupujem kada odem u drogerije. 
Loreal Pure clay Glow maska mi je definitivno omiljena maska za čišćenje kože. Nisam ljubitelj gline ali ova maska odlično čisti i sužava pore. Probala sam i crvenu, za eksfolijaciju i odlična je.
Eucerin kreme koristim godinama unazad. Q10 mi je preporučila apotekarka, kao pomoć u prevenciji bora a Aqua porin kremu sam sama otkrila. Q10 koristim uveče i mažem na lice, vrat kao i područje oko očiju a Aqua porin ujutru. Većina pudera, koje koristim nema zaštitu od sunca, pa koristim ovu kremu kao podlogu. Obe veoma lepo hidriraju kožu, brzo se upijaju i ostavljaju kožu mekom. 
O Estar kremi za područje oko očiju sam pisala u ovom postu. Lepo neguje područje oko očiju i odlična je podloga za korektor.
Eucerin micelarna voda je najbolja, koju sam probala do sada. Odlično skida šminku, ne isušuje kožu i sporo se troši. Dobila sam je na poklon i oduševila sam se. Mislila sam da su sve micelarne slične ali očigledno ima velike razlike.
Eveline Pure control SOS kremu sam pre nekoliko godina koristila i značajno mi je pomogla da sredim kožu. Kupila sam je ponovo jer mi je lice bilo u užasnom stanju i opet sam videla poboljšanje. Matira kožu i lepo se upija, odlična je podloga za šminku. Veoma je povoljna i košta oko 300 dinara.
Estar serum koristim ispod svake kreme, kao dodatnu hidrataciju. O njemu sam pisala u ovom postu.
Balea piling koristim dugi niz godina i najbolji je piling, ma koji da probam njemu se uvek vraćam. Najbolje mi očisti kožu i ne iritira mi lice. Veoma je povoljan i košta manje od 200 dinara za 75ml.
Velnea trake za depilaciju koristim za čupanje obrva i baš sam zadovoljna. Pre sam pincetom čupala obrve i uvek su mi ostale sitne dlačice ali trake mi sve skidaju. Koštaju 250 dinara i dobijaju se velike trake za telo i male za lice. Nisam skoro koristila povoljnije i bolje trake.
Nuxe i Eucerin balzamu sam se uvek vraćala ma šta da sam probala. Obožavam da isprobavam proizvode ali imam veliki problem sa ispucalim usnama. Jedino mi ova dva proizvoda spašavaju usne, zajedno sa Eucerin balzamom u tubici ali njega sam otkrila u januaru pa ga nisam stavila ovde.


Proizvodi za kosu


Dove suvi šampon sam koristila kada god mi je trebao volumen kose. Ne ostavlja nikakav trag na kosi a volumen je baš vidljiv. Moja kosa je tanka i nikako ne mogu da šamponima dobijem koliki toliki volumen, jedino mi suvi šamponi pomažu. Ovaj je definitivno favorit prošle godine a pri tom ima predivan miris.
Oriflame Hairx advanced Neoforce šampon koristim nekoliko meseci, kako bih regulisala opadanje kose. Posle 2-3 meseca sam videla nove sitne dlake blizu lica i primetila sam da mi kosa manje opada. Nisam verovala da radi ali zaista mi je pomogao. Kupila sam i tonik iz iste linije, kao dopuna tretmanu.
Natura Siberica maska za kosu je jedna od najboljih maski za kosu. Kosa je mekana, lako se češlja i zdravije izgleda. Pakovanje je veliko i baš dugo traje.
Macadamia ulje mi je favorit godinama unazad i ne diže džabe toliku prašinu. Definitivno vredi svaki dinar jer mi je kosa vidno lepša i manje se lomi. Potrebna je mala količina pa bočica dugo traje.


Proizvodi za telo i za nokte


I na kraju ostaju proizvodi za negu tela i noktiju. Kreme za ruke nisam svrstala ovde jer ne mogu da se odlučim koja mi je najbolja bila prošle godine. O mojim trenutno omiljenim kremama sam pisala u ovom postu.

Balea gelovi za tuširanje su najpovoljniji i najbolji gelovi. Koštaju 130 dinara i dolaze u predivnim pakovanjima. Stalno imaju nove kolekcije i neke zanimljive mirise.
Palmers buter za telo je jedini proizvod koji mi je pomogao da zategnem kožu i vidno ublažio strije. Jako je hranljiv i gust. Koristim ga sad preko zime ali mislim da čim krene toplije vreme da ću da prestanem sa korišćenjem. Ostavlja mastan trag na koži i malo se sporije upija. Košta oko 1000 dinara u Lilly-u.
Estar krema protiv celulita je otkriće godine. Nisam verovala da neka krema može da pomogne u borbi protiv celulita ali ova krema zaista radi. O njoj sam pisala u ovom postu.
Llums sprej za nokte koristim posle svakog lakiranja, kako bi mi se lak što brže osušio. Od kada sam postala mama, nikad nemam dovoljno vremena pa mi je svaki minut važan. Brzo mi osuši lak a da mi ne skrati trajnost laka. Košta oko 200 dinara i dugo traje.
Oriflame univerzalni balzam me već dugo spašava kada imam probleme sa zanokticama a imam ga stalno. Pomaže kod suvih peta, suvih ruku, usana... Veoma je povoljan a teglica stvarno dugo traje.
Mbeauty maske obožavam kako za lice, tako i za nokte. Ovo jedno pakovanje mi posluži za 3-4 puta i vidno mi omekša zanoktice i nahrani nokte.


Da li i vi koristite nešto od ovih proizvoda? 

3 коментара:

  1. Bome, puno proizvoda. Sa nekima sam i sama upoznata, tako da ti apsolutno verujem na reć da su ti godišnji favoriti. Najviše mi je zapao za oko ovaj eucerinov balzam, tj labelo, ja sam ga nedavno otkrila, na Lelinom kanalu, i on mi je bukvalno lek za usne, nije mi previse mastan ali ih hrani i cini bas lepim, tako da preporuke i od mene! Divno si nam ih predstavila, ukratko i sažeto ali veoma korisno, tako da hvala ti na preporukama! Odlican post.

    Visit my blog

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, the products look great! The nail cuticle pack looks interesting.

    ОдговориИзбриши
  3. uh i ja volim taj balein :)))
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши