субота, 10. јун 2017.

Essence Volume stylist 18 h maskara


Volume Stylist 18h Curl & Hold maskara predstavlja novitet iz Essence linije proizvoda, čija kremasta crna struktura sa mikro-stilizirajućim voskom obezbeđuje trepavicama dogotrajni volumen i neverovatnu uvijenost!


Znate već da obožavam Essence maskare. Obradovala sam se kada sam dobila ovu od njih na testiranje. Maskara ima deblju četkicu sa dlačicama i dve različite strane. Kao i ostale Essence maskare, treba da prođe par korišćenja da se ona lepo osuši jer je ovako previše vlažna. Meni ne prijaju vlažne maskare jer mi se preslikavaju na kapku. Ova maskara daje gustinu i volumen trepavicama. Lepo ih razdvoji i ne otežava ih. Ima dosta dobru pigmentaciju i trepavice su ultra crne. Traje ceo dan na očima i ne kruni se. Cena joj je 419 dinara u drogerijama. 



Bez maskare:


Jedan sloj maskare:


 Dva sloja maskare:




Da li ste probale ovu maskaru i kako vam se čini? :*

12 коментара:

  1. Slike su prelepe :)
    Imam ovu maskaru, ali meni se nazalost nikako nije dopala :)♥♥

    Jana Lukic

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ovu maskaru, i biću iskrena, nisam baš oduševljena njome. :/ U svakom slučaju, lepo ti izgleda na očima. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  3. Ubedljivo najbolja maskara koju sam ikada koristila je AURA Shape it up, i mislim da ću je se držati jer je gušće konzistencije i ne preslikava se na kapcima, mislim da mi ova ne bi odgovarala. :(

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divno ti stoji maskara, takodje sam čula od drugarice da je mnogo dobra, ali još uvek je nisam probala! 💕💕

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicne fotografije <3 Nisam probala ovu maskaru, ali verujem da bi mi odgovarala jer mi sve njihove maskare rade posao :)

    ОдговориИзбриши