уторак, 25. април 2017.

Essence 92 Red carpet? lak za nokte



Dugotrajna ljubav! Stigla je nova generacija essence lakova za nokte! Specijalna formula ovog laka pruža noktima neverovatno dugotrajan manikir i fantastičan gel sjaj. Inovativna tehnologija pruža intenzivnu boju u kombinaciji sa savršenim pokrivanjem.


Na Instagramu sam se prošle nedelje pohvalila paketom koji sam dobila od Essence kompanije. Naravno, da nisam mogla da čekam već sam se bacila na testiranje proizvoda i prvo što sam koristila je bio lak za nokte.


Lak je u broju 92 Red carpet? i to je zagasito crvena boja. Prelepa je, nije klasična crvena, nije drečava i po malo vuče na malina crvenu boju. Slikala sam na dnevnom svetlu, da bih vam prenela utiske boje što realnije. 
Na noktima imam bazu, dva sloja laka i brzosušeći nadlak. To uvek stavljam bez obzira koji lak da mažem. 




Sastojci: 
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)



Četkica je velika i pljosnata, laka je za rad. Lak je srednje gustine i ima odličnu pokrivnu moć. Dovoljan je jedan deblji sloj da prekrije ujednačeno ceo nokat ali uvek mažem dva tanka sloja, iz navike. U bočici ima 8 ml i cena je 199 dinara. Možete da nađete Essence u Dm i Lilly drogerijama, kao i na Lilly sajtu, gde je  5% jeftinije. 
Prednost ovih lakova je pakovanje, lepo se otvaraju a što je najvažnije zatvaraju jer imaju klik na poklopcu i čujete kada ga zatvorite. Meni se dešavalo da nekad zavrnem poklopac jače nego što treba pa posle ne mogu da otvorim jer se stegne lak u poklopcu.



Moj krajnji utisak je pozitivan, ovo jedan kvalitetan lak a cena mu je više nego povoljna. Dugotrajnost mu je jača strana jer na slikama imam lak, koji mi je na rukama 3 dana i nije se pomerio. Četvrtog dana je počeo da se skida sa vrhova noktiju a tek petog dana je počeo da se ljušti. Time sam veoma zadovoljna jer mi toliko traju mnogo skuplji lakovi. 
Kompletnu ponudu ovih lakova možete da pogledate na Essence sajtu

Kako se vama čini ovaj lak za nokte?

15 коментара:

  1. Odlican post, super nijansa koristila sam i ovu i beli njihov lak :)

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/ https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) nisam probala njihov beli lak ali sigurno cu jer nemam bas ni jedan beli :D <3

      Избриши
  2. Meni su njihovi lakovi odlicni!
    Ovaj sam dobila u ja, ali jos ga nisam isprobala. To nije boja koju bih ja nosila na rukama, ali za nokte na nogama je idealna! :-)

    ОдговориИзбриши

  3. Cute color: D
    I also have lacquers from this company: D

    Follow me? I follow you ?
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Imam ovaj lak i slažem se da je odličan. Pre svega, nijansa je jako lepa, a i vrlo je kvalitetan i dugotrajan. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su im predobri i gel i obicni,ja ih imam tuce u svim bojama i njihov top coat je ekstra stvarno lak traje 2 nedelje bar meni,mozda bi i duze da ga ne skidam

    ОдговориИзбриши