субота, 21. јануар 2017.

Dobro sam se setila :)

Dobrodošle :) 

Evo mene posle veoma duge pauze. Prvo da vam poželim da vam ovo bude najbolja godina, svim devojkama da imaju veliki osmeh i da budu jedinstvene a mamama posebno da su uvek naspavane i kuća sređena. :D To sam u poslednjim mesecima shvatila da je najvažnije pored toga da dete bude zdravo. 

                                                    Slika preuzeta sa sajta Wannabe

Zašto me nije bilo?
Decembra 2015. godine sam objavila poslednji post, u tom periodu sam imala zdravstvenih problema i jaku alergijsku reakciju i nisam koristila ništa skoro od kozmetike, rešila sam da napravim pauzu. U martu 2016. saznajem da sam trudna i koža mi je burno reagovala na preparate koji su mi odgovarali pre trudnoće. Zato sam donela odluku da ne eksperimentišem i samim tim nisam imala o čemu da pišem na blogu. U oktobru 2016. godine rađam prelepu devojčicu koja se zove Magdalena, ona je naša lepojkica i deo bloga će biti posvećen njoj, svim bebama, budućim i sadašnjim mamama. Krajem prošle i početkom ove godine koža počinje da se stabilizuje i rešila sam da se vratim i da zajedno isprobamo nove proizvode.


Šta se promenilo?
Koža lica mi je prošla najgoru fazu do sada, u trudnoći i posle porođaja sam imala velikih problema sa bubuljicama. Dermatolog mi je prepisao Airol kremu i sada nju koristim. Koža mi je isušena, što je normalno ali i dalje sa T zonom koja se preterano masti.
Koža tela je suva i borim se sa strijama od trudnoće. Koža ruku mi je takođe izrazito suva i zanoktice, koje nikako ne mogu da dovedem u red.
Kosu sam ošišala i sada je do ramena, uništila sam je farbanjem i trudnoća je učinila svoje pa je sad oporavljam i hranim, što je više moguće. Od dojenja je počela da mi opada pa se borim i sa tim. 

O čemu ću da pišem?
Blog koji sam pre pisala i koji je nosio naziv By lepojka je bio isključivo vezan za kozmetiku dok ću sad da pišem i moja iskustva sa trudnoćom, porođajem, bebom kao i moja mišljenja koja nisu usko povezana sa kozmetikom. I dalje sam veliki zaljubljenik u lakove pa će i toga biti dosta. :) Biće svega a vi mi vremenom pišite ako vas nešto konkretno zanima a nisam pisala. 
Blog ima deo koji se zove mamin kutak i tu ću samo pisati vezano za bebu, da ne bih pretrpavala blog tom temom a ima devojaka, koje to još ne zanima. :)


Radujem se ponovnom druženju i ljubim vas od sledećeg posta :*

Нема коментара:

Постави коментар